torsdag 3 november 2011

I grab my bags and go...

as far away as I can go!

Dags att lämna igen...
Har varken packat eller städat.

Det skiter jag i just n...
För nu ska jag hem till mina föräldrar och laga födelsedagsmiddag till min Pappa!

Jag - Vill du ha nån förrätt?
Pappa - Nääääää
Jag - Vad vill du äta då?
Pappa - Pannbiff med potatis, gräddsås och sekt lök.
Jag - OK. Vad vill du ha till dessert? Jag kan försöka göra pannacotta om du vill, för det har jag aldrig gjort.
Pappa - Näää
Jag - Eller chokladfondant
Pappa - Vad är det?
Jag - Typ som en varm muffin som det är rinnig choklad inuti...med typ vaniljglass o bär.
Pappa - Näää jag vill ha Piggelin.

När jag va liten önskade jag mig alltid korvstroganoff med macaroner när jag fyllde år...
Det fick jag aldrig...Tacos skulle det va då...

Men men eftersom jag är en större människa så är födelsedagsbarnets önskan min lag...
Så pannbiff och piggelin it is!

Grattis på din dag Pappa!
Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar