tisdag 1 november 2011

Det onda med det goda!

Va hos en nånting-olog igår.

Ni vet en snubbe som knäcker ryggen.
Och NEJ  inte kiropraktor...
Nåt annat!

Han förklarade att min ryggrad är sne..
(Jo jag har ju sculios så...)
Och att hela min kropp tydligen drar åt höger...

Han knäckte skiten ur min nacke 2 gånger..
Ryggen 2 gånger och bröstkorgen en gång.

Jävlar vad ont det gjorde...
Men fan vad skönt det va efteråt.

Idag känns det som om jag kört 4 bodypump pass...i rad.
Men det ska ju tydligen bli sämre innan det blir bättre!

Idag har jag jobbat för min moster.
Vikt ner vinter liteav 2011 kollektionen i kartonger.
Hängt in vår 2012 kollektionen i garderoben...
Packat upp höst 2012 kollektionen..

Imorgon ska jag fortsätta vika ner vinter 11...
Och hänga in höst 12 på hennes kontor.

Gött och göra nånting annat än att servera och stressa.

va faktiskt skit kul o stå och pricka av vilka varor som hade kommit och vika och få iordning!

Idag fick jag även mitt lämp!!!
Nu jävlar ska här köras..
Och ingen behöver hålla sig borta från vägarna...
För jag är den bästa jag vet på att köra bil! :)

Sömnen inatt är inget att skryta om...2 ½ timme...
Så nu är jag skit trött!!!!!

Men ska hålla mig vaken till några timmar till!

Tackar för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar