måndag 31 oktober 2011

Dessa mobiler...

För ca 3 månaders sen så badade jag i iphones...
Just nu sitter jag med en trött samsung!


Telenor är jävligt snabba på att kasta telefoner över en om man ska teckna nya abbonemang eller förlänga det..
Fast när det kommer till att min mobil faktiskt är stulen och jag ska få en ny med tanke på att jag betalar 99 .- i månaden för det...Nä då tar det en jävla tid.

"Du måste ringa dit och dit och ha ett etghnmh nummer och spärra o polisanmäla"
"MEN JAG HAR JU FÖR FAN INGEN TELEFON O RINGA IFRÅN"
Riksmongon!

Så jag fick damma av min gamla rosa samsung...
Med det dammade jag även fram mitt gamla liv...

Att radera dig första gången va lätt...
Känndes skönt.

Andra gången va jag krossad, ledsen och arg.
Tog mig i kragen och kännde att nu är det slut. På.Riktigt.
Känndes bra när jag hade fått prata av mig, gråta av mig och slå av mig.

Nu sitter jag här...med min rosa samsung och alla sms som hånler åt mig.
Just nu minns jag bara det bra.
Just nu saknar jag dig så det gör ont.
Just nu vill jag att allt ska vara som det brukade vara.
När molnen va lika rosa som min telefon...

Kan inte med att radera...
Det gör för ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar