lördag 22 oktober 2011

En B jävla blogg

Yepp...då tänkte jag börja blogga igen!

Inte för att jag tror att någon överhuvudtaget skulle vara intresserad av vad jag gör om dagarna, vad jag shoppar, hur många timmar jag jobbat eller vilken diet jag går på.

Jag kommer flytta till Norge...och Nej jag ska inte till Oslo jag ska till Larvik.
Jag vet att "staden" har 3 invånare och ett spa hotell. Bra så!

Nåja, för att telefonräkningen inte ska gå till månen och tillbaka tänkte jag skriva här, till mina nära och kära vad fan det är som händer i världens rikaste u-land.

Namnet då?
B-blogg...

Jag kan inget om datorer, så förvänta er inte att ni kommer in på nån cool sida med bilder på mig i mitt snyggaste jag i glada färger och olika typsnitt på testen...fuck it.

Mitt liv är inte speciellt intressant...
Lever som de flesta 25-åringar som tror att dom är 19.

Mitt jobb är inte hellet något att tala om...

Kommer bo i ett kollektiv där människor talar ett språk som jag garvar åt...

Som sagt...
Allt är jävligt B...

Så här med välkommnar jag er till...

EN B JÄVLA BLOGG

1 kommentar: