måndag 24 oktober 2011

Magsjuka?

Ha knappast!

Vettifan vare va...
Mådde sjukt illa efterjobbet i förrgår...

Gick då återigen natten utan sömn och va på jobbet kl 15.00...

Gick hem kl 17...kom innanför dörren och spydde...
Like u care...fräscht jag vet!
Men wtf

Somnade på soffan...vaknade dock i sängen??
Antar att jag börjat gå i sömnen på gamla dar.

Vaknade vid 4 nån gång och mår perfekt..
Hur sjukt?

Nåja...idag har jag sjukt mycket o göra.
Ska pallra mig hem till mamma o pappa...MÅSTE verkligen tvätta.
Morfar är där!
Blir gott och hänga lite med honom!

Kl 11 ska jag o klippa mig..
Alltid lite läsikgt o gå till en frisör man aldrig vart hos..
Det fina i kråksången är att jag gick med på att en lärling ska få klippa mig...
Detta gör mig ju knappast mindre nervös..

Jaja blire skit så blire!

Sen ska jag o mamma till mölndal o kolla på bil till mig! :)
Jag vet att jag inte har nåt körkort...men ni vet...en liten morot! ;)
Sen till Ikea!
Det är mest mamma som behöver grejer...

Man jag kan tänka mig att bukra upp med mer doftljus och lite tyger...
Måste ju inviga symaskinen jag fick när jag fyllde 25! ;)

Massa kuddar ska sys...det är det enda jag kan hantera...om äns det! haha
Det visar sig...

Skulle egentligen även hinna med att plugga med en kär vän...
Känns lite tight...
Ringer dig när du vaknar hun!

Jaja in i duschen och börja dagen!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar