onsdag 26 oktober 2011

Brunett!

Bra eller Anus?






Ni ser ju hur totalt värdelös jag är!!
Kan inte änns ändra stolekarna på bilderna...

Det är inte meningen att dom ska vara gigantiska...
Vet bara inte hur man gör dom mindre..

Det är däremot meningen att ja ska se utvecklingsstörd ut...OK?

Yeah yeah...

Nu ska jag hoppa in i en dusch..
Efter det blir det sängen och Wallander.

På ta om Wallander så serverade jag hon som spelar tjejaspiranten i dom nyare Wallander filmerna idag...
Och förmodligen är det bara jag som sett dom...ALLIHOPA! haha

What can I say?
Beck, Wallander och Irene Huss. L.O.V.E!!!

OCH!
Min kära Sara med man kommer nog hit på Lördag!
Hoppas, Hoppas, Hoppas!
Jag jobbar visserligen på kvällen...men fan va kul det skulle va o hänga några timmar på dagen!
Saknar dig som tusan ju!!



Sara o Jag för sjukt länge sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar