söndag 23 oktober 2011

Fittliv!!!

PÅ RIKTIGT!!!

Det är inte roligt längre!
Har legat i sängen nu i 4 timmar...är inte änns nära att somna. Inte någonstans!

Igår gav jag upp kl 09.00...

Sov ifs mellan 10 ish och 14 ish...YEEEEEEEY!

Minns att jag gick utan sömn en sommar i sthlm...i 6 dygn...
När jag säger utan sömn så va det UTAN.SÖMN.
Fick inte änns sova mellan 10 ish och 14 ish för den där uppe!

Hade sjuka probelm i Sälen i vintras också...
Vill minnas att en vänlig själ öppnade sitt pillerskåp och langade 2 smöntabletter.
Namnet på dom P.R.O.N.T.O!
Man tog det, lång och chillade i 20 min...rummet började snurra och vips så sov man.

Förmodligen beror det väl på att jag har nån form av inre stress...

Jobbar sista dan på tvåkanten på Söndag.
Börjar i Larvik på Lördagen veckan efter.
Ska hinna till Tuna och ha Kvalitetstid med mina systron (ett syskon, flera systron...är ni med mig?), Adde, Emma, Jonas och Line.
Klippa mig.
Plocka ur lägenheten på kläder och skit så Prinsessan får plats med sina saker.
Kavlitetstid med Familj och släckt...
Plugga till körkortet.
Boka körlektioner.
Skaffa personbevis.

Jag säger förmodligen...
Jag vill bara tro att det är nån som jävlas med mig.

Hur somhällst så lackade jag nu, gick upp, kokade kaffe och grabbade tag och körkortsboken!

Hej och välkommen Jävla fittmåndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar