måndag 25 juni 2012

det är ju inte så jävla lätt...

Nu har det vart dagar med för mycket sprit och roligheter.

Så nu är det dags igen.
Blir en lugn vecka...minst 3 rundor i mitt lilla spår och jobb!

Idag har jag inte änns försökt att kliva ur pyjamasen.
Men det är ok...EN dag så är det ok.

Får hoppas på att det är uppehåll imorgon när jag ska gå till jobbet.
Har fortfarande inte orkat cykla hem cykeln.

Man gör alltd val i livet.
Val som är lätt, svåra, dumma och ibland rent ut sagt idiotiska.

Jag har min kvot av dom alla...men fortfarande val jag gjort...
Inte saker jag är stolt över alla gånger...men det får man leva med.

Om det är någon eller några som har problem med val jag gjort så be my fucking guest och ifrågasätt gärna eller fråga mig rakt ut hur jag tänkte.
Det är inte så att jag inte har svar på tal.
Vet varför jag gör som jag gör i vissa situationer.
så heeeellllo?!?!?
Fråga fråga fråga...
Men gå för fan inte till killen eller tjejen mitt emot mig och spy galla...
Är vi inte äldre än så?


Samma bild som häromdagen.....
Men brutalt passande.


Allt för mig idag.

Tack och tack!
Jag har inte alltid vart som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar