måndag 18 juni 2012

Vi försöker igen...

Det här med att blogga är jag ju inte skitbra på...
Men men wtf nu kör vi igen...

Sälen och Gbg är historia...
Laddar nu inför en säsong på Öland med min Älskade extra familj.
Ingen nämd, Ingen glömd!

Vart här i en vecka nu och idag började jag beta av några punkter på min "måste göra på Öland Lista"

* Träffa Ralle
* Träffa Ogge
* Sightseeng i Borgholm
*Äta på Pappa Blå
*Åka till Solliden
*Rida Kamel
*Minigolf
*Gokart
* Mässa i kyrkan
*Äta kroppkakor
*Åka till strutsgården
*Spela golf
*Ölands djurpark
*Lådbilslandet
*Blå Jungfrun
*Festa på strand
*Dricka kaffe på Tralltorpet

Lite fick Jag och Linda gjort i alla fall.
Hon ville dock inte gå in och titta på slottet på Solliden..så jag fick nöja mig med ett turisfoto utanför!
Bättre än inget...


Nu ska jag kolla några avsnitt av the big bang theory och somna till det.
Härlig dag imorgon.
20 grader, sol och mer att checka av på min lista.

NightyNight

Sat you´ll stay..don´t come and go like you do


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar