onsdag 20 juni 2012

full jävla fart..

Man ska ju inte sticka under stolen med att man blir slut efter några timmar med energiska barn.
Men kul va det...

Vaknade vid 9, låg och drog mig i nån halvtimme, sen upp och dricka kaffe och röka för många cigaretter.

Sen iväg och hämta Emil och Melker.


Helt sjukt att dom tar 300 kronor/barn på det där Lådbilslandet...
Och vuxna fick inte göra någonting, fast jag smög mig ner i ett bollhav och hoppade på en studsmatta...haha suckers!



Men barnen hade ju kul och det va ju det viktigaste!



Halv tre gav vi upp och lämnade hem barnen...
Carina va så tacksam.
Hon hade hunnit packat upp Thailandspackningen, städathela huset och fixat.

Sen handlade vi mat och vin.
Blev blodpudding med bacon, lingon och rårivnamorötter. Gott.
Vinet la vi dock på kylning.

sen fick även vi städat och tvättat.

Blev en springtur för mig på 30 minuter...eller 30/30 idag igen...men känner att det går lättare och lättare.
Va inte alls lika slut idag när jag kom tillbaka som igår.

Funderar på att köra imorgonbitti också eller om jag ska cykla till jobbet.

Sen blev det dusch, ansiktsmask och måla naglar.
Fan vad effektiv jag är!

Nu ringde däremot Tony och hypade Öl på Kalk...
Ja EN kan man ju ta...

Så på med sminket igen...blir nog till att byta från onepiecen till kanske jeans...haha


Hittade denna på Facebook hos Sandra Låks...Vet inte om det är hon som skrivit den själv eller om hon hittat den nånstans...sjukt bra!(hoppas det är ok att jag lånar)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar