söndag 15 juli 2012

jag saknar...

Jag trivs på Öland...don´t get me wrong.

Men jag saknar ju alltid det jag inte har.

Idag vill jag vara med Emma.
Göra naglana fina och dricka rosé.
Prata om livet.
Klä mig i en fin sommarklänning och höga klackar.

Sätta oss på en uteservering, dricka löjligt mycket sommriga drinkar...sånt som jag aldrig gör, daquiris och Mohjitos och röka för mycket.

Klubba på 5 olika ställen för att stupa i en taxi kl 5 på morgonen.

Vakna upp, dricka kaffe och äta långfrukost med min bästa vän i hela världen.

Det är henne födelsedag och 4 dagar...
Det är fjärde året i rad som jag missar hennes födelsedag...
Det gör mig så ledsen...

Emma...mitt lyckopiller.
Vi kommer dö med stil...
För vi sitter i samma bil!!






Sentimental i natten!
Jag älskar dig min bästa vän!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar