onsdag 18 juli 2012

mina måsten på Öland

* Träffa Ralle
* Träffa Ogge
* Sightseeng i Borgholm
*Äta på Pappa Blå
*Åka till Solliden
*Rida Kamel
*Minigolf check
*Gokart
* Mässa i kyrkan
*Äta kroppkakor
*Åka till strutsgården
*Spela golf
*Ölands djurpark
*Lådbilslandet check
*Blå Jungfrun
*Festa på strand check
*Dricka kaffe på Tralltorpet

Ogge befinner sig i Oslo...missade honom med EN dag...

Ingen vill Rida kamel med mig för att dom luktar illa...så jävla känsliga

Jag ska spöa Pelle i gokart...när han vågar!

Ska även ha med honom på en mässa i kyrkan...Men han vägrar om han syndat dagen innan...
Och enda dagen jag kan är ju söndagar kl 10.00....ochdå är vi bakfulla...och det betyder ju att vi syndat!!!

Kroppkakorna....Ska till Ninnis..det ska tydligen vara Ölands bästa!!

Strutsgården...ja kanske Linda vill dit på söndag?

Golf? jaaa...vi löser det.

Ölands djurpark SKA jag på!!!!
Kanske söndagen efter om 2 veckor?

Blå jungfrun..ja det får nog bli på slutet!

Idag är det dag 4 utan cigaretter!
Då har jag druckit rosé, öl och fireball...
UTAN CIGARETTR!!!!!!!
Satt med Pelles balde och slog mig hårt i händer och på mina knän så jag skulle tänka på något annat!

Jaja jag ska försöka sova nu....


Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar