torsdag 19 juli 2012

Torsdag

En helt vanlig dag idag.

Jobbat från 12-21.30..soft..
Haha skoja...
Tusen nånting gäster...det va inte rekord...men fan vad mycket vi hade....

Tog en promenad hem...ca 40 minuter.

Att andas frisk luft..det va något nytt.
Pratade med syrran på vägen hem...mycket trevligt...finns lite tid för sånt nu!
Men hon mådde bra..
Hoppas gästrummet är klart tills jag kommer och "bor" några dagar!

Nu har jag ätit en asäcklig pasta, långduschat, smörjt in ansiktet med fincreme, smörjt kroppen med hallon body butter, en fläta i mitt fiktiga hår så det är lockigt och fint imorgon...

Ja, jag känner mig bra myckt fräschare utan cigaretter!
Synd att mitt rum är fuktskadat..så jag doftar nog inte så fräscht som jag känner mig! haha

Men men...nu ska jag googla vart man piffar till fula och snéa tänder.

Tjoflöjt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar